小虎

Journey - Corrinne May

存档灵魂:

Journey
人在旅途

 

【歌词】

 

It's a long long journey
Till I know where I'm supposed to be
It's a long long journey
And I don't know if I can believe
When shadows fall and block my eyes
I am lost and know that I must hide
It's a long long journey
Till I find my way home to you
这是一段漫长的旅途
直到我知道我的归属
这是一段漫长的旅途
我不知道我能否坚定
当雾霭遮住我的双眼
我迷失了方向,我知道我必须躲藏
这是一段漫长的旅途
直到我找到回家的路

Many days I've spent
Drifting on through empty shores
Wondering what's my purpose
Wondering how to make me strong
有多少时光荏苒
漂移在空荡海岸
我想知道此行的目的何在
想知道如何能让我变坚强

I know I will falter I know I will cry
I know you'll be standing by my side
It's a long long journey
And I need to be close to you
我知道我会踌躇,我知道我会哭泣
我知道你将会出现
这是一段漫长旅途
我想紧紧依偎着你

Sometimes it feels no one understands
I don't even know why
I do the things I do
When pride builds me up till I can't see my soul
Will you break down these walls and pull me through
有时候深感无人理解
我甚至不知道为什么
我要去做我做的事情
孤傲筑起自我的高墙,遮挡住我的灵魂
你是否会拆除这堵墙,唤回我失落的心

Cause It's a long long journey
Till I feel that I am worth the price
You paid for me on calvary
Beneath those stormy skies
无奈这段旅途漫漫又长长
直到我能感觉到辛酸换成喜悦
对你的期盼令我无惧十字死亡
行走在暴风骤雨的天空下

When Satan mocks and friends turn to foes
It feels like everything is out to make me lose control
Cause it's a long long journey
Till I find my way home to you to you
当魔鬼呲牙笑,当朋友失去
感觉天塌地陷游走崩溃边缘
这是一段漫长的旅途
直到我找到了归家路,走向你,走近你


评论

热度(22)