小虎

Feeling Good - Avicii

存档灵魂:

Feeling Good
感觉不错

 

【歌词】

 

Birds flying high you know how I feel
鸟儿翱翔高空,你知道我的感受
Sun in the sky you know how I feel
太阳闪耀天空,你知道我的感受
Reeds driftin' on by you know how I feel
芦苇随风点头,你知道我的感受
It's a new dawn
这是崭新的黎明
It's a new day
这是崭新的一天
It's a new life
这是崭新的生命
For me
对我而言

And I'm feeling good
我感觉不错

Fish in the sea you know how I feel
海中畅游的鱼儿,你知道我的感受
River running free you know how I feel
川流不息的大河,你知道我的感受
Blossom in the tree you know how I feel
树上盛开的花儿,你知道我的感受
It's a new dawn
这是崭新的黎明
It's a new day
这是崭新的一天
It's a new life
这是崭新的生命
For me
对我而言

And I'm feeling good
我感觉不错

Dragon fly out in the sun you know what I mean, don't you know
飞往太阳的蜻蜓,能明白我的心情,难道不是吗?
Butterflies all havin' fun you know what I mean
翩跹起舞的蝴蝶,能明白我的心情,难道不是吗?
Sleep in peace when day is done
当一整天结束后,能平静的入睡
That's what I mean
这就是我的想要
And this old world is a new world
这旧的世界变成了新世界
And a bold world
焕然一新
For me
对我而言

Stars when you shine you know how I feel
你知道我的感受
Scent of the pine you know how I feel
你知道我的感受
Oh freedom is mine
哦,自由属于我

And I know how I feel
你知道我的感受
It's a new dawn
这是崭新的黎明
It's a new day
这是崭新的一天
It's a new life
这是崭新的生命
For me
对我而言

And I'm feeling good
现在我感觉不错


评论

热度(25)